Kayıt olarak gizlilik sözleşmesini okuyup onaylamış sayılırsın.
KAYIT OL
BAĞLAN
Zaten üyeyim, giriş yapayım.
Giriş Yap
    Tekrar hoşgeldin. Hadi, beraber eğlenmeye kaldığımız yerden devam!
GİRİŞ YAP
BAĞLAN
Ama ben şifremi unuttum!
Geri git, kayıt olayım!
Şifremi Unuttum
    Panik yok! Bu formu doldurduktan hemen sonra şifreni yenilemek için bir link kayıtlı e-mail adresine gönderilecek!
SIFIRLAYALIM LÜTFEN
Şifremi hatırladım, giriş sayfasına götür!
Nickini belirle!
    Eğlenceye az kaldı, kullanıcı adını belirle ve eğlenceye dahil ol!
BUDUR!
Şifremi Yenile
    Panik yok! Aşağıdaki formu kullanarak şifreni sıfırlayabilirsin, haydi eğlenceye devam!
SIFIRLAYALIM LÜTFEN
Oyun Tahminleri
OYUN
İrfan abi masa 17'ye bi' saat daha ekleyen mi?
Müzik Tahminleri
MÜZİK
Topu topu yedi nota var, kaç tahmin yapılabilir ki?
Sinema Tahminleri
SİNEMA
Bu kategoride kaybedenleri David Lynch özel olarak ağırlıyor.
Sanat Tahminleri
SANAT
Sanat toplum için midir, sanat kupon için midir?
Televizyon Tahminleri
TELEVİZYON
En sevdiğin diziler ve TV programlarına ait tahminler burada!
İnternet Tahminleri
İNTERNET
iOS yeni güncellemesini bu ay yayınlar mı? Cevabı bu kategoride!
Geyik Tahminleri
GEYİK
Saçma sapan tahminler, ultra geyik bahisler...
Tahminler
TAHMİN
Akla gelmez tahminler, nereden çıktı bu dedirten kuponlar.
15 Mart Günün Kuponunda 'Müzik' Kategorisinden Tahmin Bulunacak
Metin Ali SORDU 0 SAAT 0 DAKİKA 108 KİŞİ
STANDART TAHMİN
Favorilediğin tahminlere yorum yapıldığında, bildirim alırsın.
Bilemezsin’de her gün yüzlerce kupon yapılıyor. Her gün günün en iyi kuponunu yapan kişi 50.000 BP ve 1 sihirsiz kutu kazanıyor.

Sizce, gece 01:00’dan sonra açıklanacak olan günün kuponunda 'Müzik' kategorisinden bir tahmin bulunur mu?

Not: Günün kuponuna uygulamanın alt menüsünde bulunan ‘Kupon’ bölümüne tıklayıp ‘Öne Çıkanlar’ kısmından ulaşabilirsiniz.
NE DEDİLER?
24
EVET
84
HAYIR
38.631.879
YATIRILAN BP
EVET (ORAN: 1.79)
HAYIR (ORAN: 2.02)
TAHMİN 16 Mart 2019 01:03 TARİHİNDE HAYIR OLARAK SONUÇLANDI

YORUMLAR (7)

15 Mart 2019 23:24
@fakobaba aynen trajikomik bir durum
15 Mart 2019 21:29
@celalkutas09 hem de Nasıl düşer hocam dünkü oranın 10 katı Bi zahmet düşürsünler :D
15 Mart 2019 21:26
önceden 1000 oranlı kupon atılınca oran düsüyordu dünki günün kuponundan sonra bu oran kesin düşer
15 Mart 2019 21:21
15 Mart 2019 21:21
Bende de 61 oran vardı günün kuponu olur diyordum ama olmadı şansızlık var
15 Mart 2019 21:08
#9109346 bugün 8 oran günün kuponu olmuş bugün bende de 2.55 var Celal hocam paylaşmasa bu kupona göre oynardım
15 Mart 2019 21:00
#9072756 80 var
HAFTANIN KUPONU
Devretmeye Doymayan Süper Loto, Bu Hafta Da Devredecek
2.5
X
PlantSide Arena'nın Yeni Çıkış Tarihi Hakkında Bilgi Verilecek
1.41
X
Köpek Balığı Saldırısına Uğrayan Bir Kişinin Daha Haberi Yapılacak
1.49
X
Diyanet, Haremlik-Selamlık Uygulamasının Protokolde Olmaması Hakkında Açıklama Yapacak
1.44
X
91. Akademi Ödüllerinde En İyi Kostüm Ödülü 'The Favourite' Filminin Olacak
2.97
X
Bir Ülkenin Daha Askeri Üsleri Harita Uygulamalarında Hükümetin İsteği Dışında Görüntülenebilir Olacak
1.49
X
91. Akademi Ödüllerinde En İyi Film Müziği Ödülü 'If Beale Street Could Talk' Filminin Olacak
2.32
X
BP'den Sonra Bir Şirket Daha Plastik Yasağının Olumsuz Sonuçları Olacağını Savunacak
1.43
X
Twitter, Silinen DM'leri Sakladığının Ortaya Çıkmasının Ardından Mahkemelik Olacak
1.45
X
Rockerdem ve Ekibi Far Cry 5 Türkçe Yama Çalışmalarını Bitirecek
1.73
X
ORAN 280.04
KAZANILAN 112+623.126 BP