Kayıt olarak gizlilik sözleşmesini okuyup onaylamış sayılırsın.
KAYIT OL
BAĞLAN
Zaten üyeyim, giriş yapayım.
Giriş Yap
    Tekrar hoşgeldin. Hadi, beraber eğlenmeye kaldığımız yerden devam!
GİRİŞ YAP
BAĞLAN
Ama ben şifremi unuttum!
Geri git, kayıt olayım!
Şifremi Unuttum
    Panik yok! Bu formu doldurduktan hemen sonra şifreni yenilemek için bir link kayıtlı e-mail adresine gönderilecek!
SIFIRLAYALIM LÜTFEN
Şifremi hatırladım, giriş sayfasına götür!
Nickini belirle!
    Eğlenceye az kaldı, kullanıcı adını belirle ve eğlenceye dahil ol!
BUDUR!
Şifremi Yenile
    Panik yok! Aşağıdaki formu kullanarak şifreni sıfırlayabilirsin, haydi eğlenceye devam!
SIFIRLAYALIM LÜTFEN
Oyun Tahminleri
OYUN
İrfan abi masa 17'ye bi' saat daha ekleyen mi?
Müzik Tahminleri
MÜZİK
Topu topu yedi nota var, kaç tahmin yapılabilir ki?
Sinema Tahminleri
SİNEMA
Bu kategoride kaybedenleri David Lynch özel olarak ağırlıyor.
Sanat Tahminleri
SANAT
Sanat toplum için midir, sanat kupon için midir?
Televizyon Tahminleri
TELEVİZYON
En sevdiğin diziler ve TV programlarına ait tahminler burada!
İnternet Tahminleri
İNTERNET
iOS yeni güncellemesini bu ay yayınlar mı? Cevabı bu kategoride!
Geyik Tahminleri
GEYİK
Saçma sapan tahminler, ultra geyik bahisler...
Tahminler
TAHMİN
Akla gelmez tahminler, nereden çıktı bu dedirten kuponlar.
Alnını Yalayabilen Adamdan Sonra, Alnını Yalayabilen Biri Daha Gündeme Gelecek
ayckaplan SORDU 0 SAAT 0 DAKİKA 2374 KİŞİ
AZALAN RİSKLİ TAHMİN
Favorilediğin tahminlere yorum yapıldığında, bildirim alırsın.
Nepal'de yaşayan Yagya Bahadur Katuwal isimli biri, 'dünyanın en uzun diline sahip olduğunu' iddia ediyor.

Nepal'in Urlabari kentinde yaşayan otobüs şoförü Katuwal, ülkede dilini alnına değdirebilmesiyle ünlü.
Alnını yaladığı videonun internette yayınlanmasıyla ünlenen Katuwal'ın sırrı ise arkadaşı tarafından açıklandı.

Videoyu internette paylaşan ve Katuwal'ın bu 'yeteneğini' 'garip ama yine de muhteşem' olarak nitelendiren arkadaşı, Katuwal'ın bunu yapabilmesinin muhtemelen ağzında yalnızca bir diş olması nedeniyle mümkün olduğunu açıkladı.

Detay için: https://sptnkne.ws/khXt

Sizce süre sonuna kadar alnını yalayabilen bir insan daha gündeme gelir mi?
NE DEDİLER?
93
EVET
2281
HAYIR
1.246.865.235
YATIRILAN BP
EVET (ORAN: 1.16)
HAYIR (ORAN: 1.06)
İLK EVET ORANI: 2.64
İLK HAYIR ORANI: 1.48
TAHMİN 22 Aralık 2018 16:07 TARİHİNDE HAYIR OLARAK SONUÇLANDI

YORUMLAR (27)

04 Aralık 2018 01:56
Ben yapamam da bizim bi arkadaş var ilkokuldan beri arkadaşım ama nasıl arkadaşlık zorbaydı bu 8. Sınıfta aynı dershaneye gidince arkadaş yok tabi yakın olduk falan yatılıya bile gitmiştik fedöcü dershanesinin ultra mega eğlenceliydi çoğu şeyde de başarılıdır bayağa esnek bi vücudu var cins cins şeyleri başarabiliyo bi ara futbol klübündeydi sakatlık geçirdi tabi bilek kemikleri çatır çutur kırılmış ameliyattı falan derken bi süre hastanede yattı şimdi aydında üni kazandı oraya gitti bilgisayar mühendisliği oluyo ingilizce bu sene hazırlık okuycak ben de oraya gidicem radyo televizyon falan bişeyler okuruz orda neyse işte 3-4 gün önce istanbula geldi yarın buluşcaz sohbet muhabbeti derken o da yapamaz yani eminim bundan imkansız olm dilini alnına sürtmek ne dur bi deniyim yok olmuyo imkaansız imkansız
04 Aralık 2018 01:46
@ayckaplan dilini koparması sayılmaz diye hayır oynadık...
04 Aralık 2018 01:31
@Metin Ali Yok ben kabul edicem yine de. Dilini alnına sürsün yeterli.
04 Aralık 2018 01:20
@ayckaplan Bence dilini koparıp sürmesi sayılmaz. Çünkü dildeki sinirler koparıldığı için yalamış olamaz.
04 Aralık 2018 01:17
@Mcosk Kaşının ortası tam sayılmıyor da dilini koparıp sürerse eğer kabul edicem
04 Aralık 2018 01:15
@Mcosk haydaaaa :)
04 Aralık 2018 01:13
Bi de dili kopan birinin dilini alnına sürmesi
04 Aralık 2018 01:12
Kaşının ortasını yalaması sayılacak mı, bi de başkasının alnını yalaması?
04 Aralık 2018 01:09
Bunu gördükten sonra alnını yalamayı deneyenler buradasınız biliyorum
04 Aralık 2018 00:13
Bir tane zenci var bu şekilde eğer bunu görüp ona diss niteliğinde yaparsa evet olur çünkü o da aynen bu şekilde yapıyor onun dışında yapabilecek biri yoktur diye düşünüyorum
5772+706.561 BP
HAFTANIN KUPONU
#9000000 Numaralı Kuponun İlk Tahmini Tutacak
1.9
X
Bu Tahmine Yatırılacak Tutar En Az 3.5 Milyar BP Olacak
2.25
X
Devam Eden Bir Diziye Daha, Sonradan Oyuncu Dahil Edilecek
1.98
X
Bir Kişi Daha Yılmaz Özdil'in Kitabına Verdiği Tepkiyle Haber Olacak
2.4
X
Bilemezsin Kurucusu Berkan Cesur'un Konuk Olduğu Röportaj En Az 1950 Kişi Tarafından İzlenecek
2.64
X
Erkekler Royal Rumble'ında En Az 2 Return Yaşanacak
2.32
X
'Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 3: Gizli Dünya' Vizyona Girdiği İlk Hafta En Az 88.950 Seyirciye Ulaşacak
1.9
X
Bülent Yıldırım, Göztepe - Galatasaray Maçında VAR Ekranından Pozisyon İzleyecek
2.02
X
Ay Yapım, Kuzgun Dizisiyle İlgili Yeni Bir Paylaşım Yapacak
2
X
Mehmet Ali Erbil'in Sağlık Durumu İle İlgili Yeni Bir Açıklama Yapılacak
2.2
X
ORAN 2102.67
KAZANILAN 1377+446.500 BP