Kayıt olarak gizlilik sözleşmesini okuyup onaylamış sayılırsın.
KAYIT OL
BAĞLAN
Zaten üyeyim, giriş yapayım.
Giriş Yap
    Tekrar hoşgeldin. Hadi, beraber eğlenmeye kaldığımız yerden devam!
GİRİŞ YAP
BAĞLAN
Ama ben şifremi unuttum!
Geri git, kayıt olayım!
Şifremi Unuttum
    Panik yok! Bu formu doldurduktan hemen sonra şifreni yenilemek için bir link kayıtlı e-mail adresine gönderilecek!
SIFIRLAYALIM LÜTFEN
Şifremi hatırladım, giriş sayfasına götür!
Nickini belirle!
    Eğlenceye az kaldı, kullanıcı adını belirle ve eğlenceye dahil ol!
BUDUR!
Şifremi Yenile
    Panik yok! Aşağıdaki formu kullanarak şifreni sıfırlayabilirsin, haydi eğlenceye devam!
SIFIRLAYALIM LÜTFEN
Oyun Tahminleri
OYUN
İrfan abi masa 17'ye bi' saat daha ekleyen mi?
Müzik Tahminleri
MÜZİK
Topu topu yedi nota var, kaç tahmin yapılabilir ki?
Sinema Tahminleri
SİNEMA
Bu kategoride kaybedenleri David Lynch özel olarak ağırlıyor.
Sanat Tahminleri
SANAT
Sanat toplum için midir, sanat kupon için midir?
Televizyon Tahminleri
TELEVİZYON
En sevdiğin diziler ve TV programlarına ait tahminler burada!
İnternet Tahminleri
İNTERNET
iOS yeni güncellemesini bu ay yayınlar mı? Cevabı bu kategoride!
Geyik Tahminleri
GEYİK
Saçma sapan tahminler, ultra geyik bahisler...
Tahminler
TAHMİN
Akla gelmez tahminler, nereden çıktı bu dedirten kuponlar.
Antalya'da Seçimi Kazanan Parti En Az %48.6 Oy Alacak
Metin Ali SORDU 0 SAAT 0 DAKİKA 1045 KİŞİ
STANDART TAHMİN
Favorilediğin tahminlere yorum yapıldığında, bildirim alırsın.
Gelecek 31 Mart seçimlerine partilerin ittifaklar altında katılması oy farkının az olduğu Antalya, Adana, Eskişehir, Balıkesir ve Hatay gibi kentlerde sonuçların tahminini neredeyse imkansız hale getirdi.

2004 yerel seçimlerden bu yana Antalya Büyükşehir Belediyesi hep AK Parti ile CHP arasında el değiştirdi. Son 2014 belediye seçimlerinde AK Parti adayı Menderes Türel yüzde 36,4 ile CHP'nin yüzde 34,6 oyu karşısında az farkla kazanmıştı.

Sizce 31 Mart seçim yarışının kıran kırana geçmesi beklenen şehirlerden olan Antalya'da seçimi kazanan parti en az %48.6 oy almayı başarabilir mi?
NE DEDİLER?
583
EVET
462
HAYIR
583.620.322
YATIRILAN BP
EVET (ORAN: 1.94)
HAYIR (ORAN: 1.86)
TAHMİN 01 Nisan 2019 01:32 TARİHİNDE EVET OLARAK SONUÇLANDI

YORUMLAR (21)

02 Nisan 2019 00:25
@Zaza ultraslan yazık olmuş
31 Mart 2019 13:17
@celalkutas09 #9104482 kac tane yapmışım kötü olacak :)
27 Mart 2019 23:01
inşallah oranı düşürmezler
27 Mart 2019 22:54
@celalkutas09 aynen yani hayirin gelmesi cok düşük ihtimal :) sağlık olsn
27 Mart 2019 22:51
@Zaza ultraslan 5 parti ve varsa bağımsız adaylar olur
27 Mart 2019 22:46
@celalkutas09 yanlış videoyu izlemişim sen halkıymışsın 5 parti oy pusulasında olacak
27 Mart 2019 22:39
@celalkutas09 siyasetten fazla anlamam ama youtuben cnn türkün oy pusulası hakkında video izledim ondan dedim fazla kuponn gitmesin ama bi bildigin vardr senin
27 Mart 2019 22:37
@celalkutas09 tamam baktm evet demekle haklsın ama oy pusulasında tüm partiler olacak herkes kendi partisine oy verebilecek kafa karışıklığı olmaması icin
27 Mart 2019 22:30
@Zaza ultraslan Antalya adaylarına bak bi
27 Mart 2019 22:27
@celalkutas09 ama oy pusulasında tüm partiler olacak elbet mhp ye iyi ye oy veren çıkar nedense hayır gelecek diye bi his var icimde
17235+517.005 BP
HAFTANIN KUPONU
Bu Tahmine Yatırılacak Tutar En Az 3.5 Milyar BP Olacak
2.7
X
Süper Lig Şampiyonu Yeniden Galatasaray Olacak
3.7
X
Bilemezsin Kurucusu Berkan Cesur'un Konuk Olduğu Röportaj En Az 1950 Kişi Tarafından İzlenecek
2.78
X
#9000000 Numaralı Kuponun İlk Tahmini Tutacak
1.9
X
Antetokounmpo, Hornets Karşısında Double-Double Yapacak
1.98
X
NBA'de Bu Gece Toplamda En Az 1040 Ribaund Alınacak
1.9
X
Devam Eden Bir Diziye Daha, Sonradan Oyuncu Dahil Edilecek
2
X
WWE Royal Rumble 2019 Kazananı Seth Rollins Olacak
2.26
X
Erkekler Royal Rumble'ında En Az 2 Return Yaşanacak
2.32
X
Naomi Osaka - Petra Kvitova Maçında Tie-Break Seti Oynanacak
3.17
X
ORAN 6600.35
KAZANILAN 5042+667.400 BP