Kayıt olarak gizlilik sözleşmesini okuyup onaylamış sayılırsın.
KAYIT OL
BAĞLAN
Zaten üyeyim, giriş yapayım.
Giriş Yap
    Tekrar hoşgeldin. Hadi, beraber eğlenmeye kaldığımız yerden devam!
GİRİŞ YAP
BAĞLAN
Ama ben şifremi unuttum!
Geri git, kayıt olayım!
Şifremi Unuttum
    Panik yok! Bu formu doldurduktan hemen sonra şifreni yenilemek için bir link kayıtlı e-mail adresine gönderilecek!
SIFIRLAYALIM LÜTFEN
Şifremi hatırladım, giriş sayfasına götür!
Nickini belirle!
    Eğlenceye az kaldı, kullanıcı adını belirle ve eğlenceye dahil ol!
BUDUR!
Şifremi Yenile
    Panik yok! Aşağıdaki formu kullanarak şifreni sıfırlayabilirsin, haydi eğlenceye devam!
SIFIRLAYALIM LÜTFEN
Oyun Tahminleri
OYUN
İrfan abi masa 17'ye bi' saat daha ekleyen mi?
Müzik Tahminleri
MÜZİK
Topu topu yedi nota var, kaç tahmin yapılabilir ki?
Sinema Tahminleri
SİNEMA
Bu kategoride kaybedenleri David Lynch özel olarak ağırlıyor.
Sanat Tahminleri
SANAT
Sanat toplum için midir, sanat kupon için midir?
Televizyon Tahminleri
TELEVİZYON
En sevdiğin diziler ve TV programlarına ait tahminler burada!
İnternet Tahminleri
İNTERNET
iOS yeni güncellemesini bu ay yayınlar mı? Cevabı bu kategoride!
Geyik Tahminleri
GEYİK
Saçma sapan tahminler, ultra geyik bahisler...
Tahminler
TAHMİN
Akla gelmez tahminler, nereden çıktı bu dedirten kuponlar.
Bir Komagene Çiğ Köfte Dürümü Barış, 1 Dakika İçerisinde Bitirebilecek
Sarı Admin SORDU 0 SAAT 0 DAKİKA 3459 KİŞİ
STANDART TAHMİN
Favorilediğin tahminlere yorum yapıldığında, bildirim alırsın.
Haftanın eğlencesi Milliyet TV ve Bilemezsin ortak canlı yayını Ya Tutarsa, artık pazartesi ve perşembe günü saat 17.00'de sizlerle birlikte!

Bu hafta Komagene çiğ köfteler sarılacak, çiğ köfte sosları şelale olacak. Peki acaba komedyen Barış Balkır, 1 dakika içerisinde bir Komagene çiğ köfte dürümü bitirmeyi başarabilecek mi?

Takip için: https://www.facebook.com/milliyet.com.tr/?ref=br_rs

Canlı yayın:
http://m.milliyet.com.tr/Milliyet-Tv/video-izle/Milliyet-TV-CANLI-YAYINI-gznnh72esgvC.html
NE DEDİLER?
1005
EVET
2454
HAYIR
35.816.005
YATIRILAN BP
EVET (ORAN: 2.38)
HAYIR (ORAN: 1.58)
TAHMİN 15 Şubat 2018 17:43 TARİHİNDE EVET OLARAK SONUÇLANDI

YORUMLAR (79)

15 Şubat 2018 18:10
@Goldenbullet bu tür gereksizleri muhatap almaya bile gerek yok yahu.
15 Şubat 2018 18:09
@Mcosk Kardeşim bir komagene dürüm denilince aklına ilk ne geliyor
15 Şubat 2018 18:07
@Goldenbullet barışın sardığı denmiyo ama hazır sarılmış dürüm de denmiyo?
15 Şubat 2018 18:04
@Yapma yav Bu üslup nedir ben senin askerlik arkadaşın değilim kelimelerine dikkat et! Ayrıca ver anlaştık 150 yıldız artı iki ligde de 173 ve 57 oranlı 10ar kupon bulunmakta bunların puanlarınıda rica ediyorum bir zahmet senden. Açıklama kısmında barışın yaptığı dürüm yenilecek deseydi buradaki 2500 kişi bu şekilde hayır basmazdı.
15 Şubat 2018 17:57
Ya barış napıyosun
15 Şubat 2018 17:57
Adamsin baris abi
15 Şubat 2018 17:56
@Goldenbullet Admini yorma ses kes vereyim ben sana 1 yıldızını
15 Şubat 2018 17:55
@Sarı Admin Dünyanın en komik isyanı mı gerçekten mi? Biz hem eğlenip hem liglerde bişeyler kazanmak için kupon yapıyoruz vakit ayırıyoruz bişeyler kazanmak için çabalıyoruz biz kendi fikrimizi düşüncemizi söyleyince komik isyan mı oluyor gerçekten böyle düşünüyorsunuz
15 Şubat 2018 17:54
Lig yeniden başlıyor 30 kupon artık yok
15 Şubat 2018 17:53
@Sarı Admin ahahahhaha koptum yetiskin bir komogene durum icinde 3 cikofte 20 gr marul bir dis maynadanoz bulunur kisin yagisli yerleri yazin sicak ve nemli yorelerde yasarlar .. ayranla birlikte mutualist bir yasam icinde mutlu huzurlu hayatini surdururler ;)))
221+280.487 BP
HAFTANIN KUPONU
Westworld S02E02 En Az 1,8 Milyon Kişi Tarafından İzlenecek
1.9
X
Survivor, Sosyal Medya Reytinglerinde 300 Tweete Ulaşacak
1.9
X
Beyaz Futbol, Sosyal Medya Reytinglerinde 90 Tweete Ulaşacak
1.98
X
Stadyum 29 Nisanda Total Reytingde İlk 17'ye Girecek
1.9
X
Popescu'nun Uefa Kupasını Getiren Kramponu En Az 69 Bin Liraya Satılacak
1.00
X
Burak Yeter - Crash Şarkısı 1.000.000 İzlenmeye Ulaşacak
1.8
X
Taksim Hold'em Filmi Vizyona Girdiği İlk Hafta Sonunda En Az 30 Bin İzlenecek
1.9
X
Ersan, Doğu Konferansı Yarı Finali İlk Maçında Boston'a En Az 12 Sayı Atacak
1.7
X
Avengers 27-29 Nisan Haftasonu İzlenmesinin En Az %40'ına Sahip Olacak
2.16
X
27-29 Nisan Haftasonunda Vizyonda Toplam İzlenme 850.000'i Aşacak
2.02
X
ORAN 344.51
KAZANILAN 17+225.500 BP