Kayıt olarak gizlilik sözleşmesini okuyup onaylamış sayılırsın.
KAYIT OL
BAĞLAN
Zaten üyeyim, giriş yapayım.
Giriş Yap
    Tekrar hoşgeldin. Hadi, beraber eğlenmeye kaldığımız yerden devam!
GİRİŞ YAP
BAĞLAN
Ama ben şifremi unuttum!
Geri git, kayıt olayım!
Şifremi Unuttum
    Panik yok! Bu formu doldurduktan hemen sonra şifreni yenilemek için bir link kayıtlı e-mail adresine gönderilecek!
SIFIRLAYALIM LÜTFEN
Şifremi hatırladım, giriş sayfasına götür!
Nickini belirle!
    Eğlenceye az kaldı, kullanıcı adını belirle ve eğlenceye dahil ol!
BUDUR!
Şifremi Yenile
    Panik yok! Aşağıdaki formu kullanarak şifreni sıfırlayabilirsin, haydi eğlenceye devam!
SIFIRLAYALIM LÜTFEN
Oyun Tahminleri
OYUN
İrfan abi masa 17'ye bi' saat daha ekleyen mi?
Müzik Tahminleri
MÜZİK
Topu topu yedi nota var, kaç tahmin yapılabilir ki?
Sinema Tahminleri
SİNEMA
Bu kategoride kaybedenleri David Lynch özel olarak ağırlıyor.
Sanat Tahminleri
SANAT
Sanat toplum için midir, sanat kupon için midir?
Televizyon Tahminleri
TELEVİZYON
En sevdiğin diziler ve TV programlarına ait tahminler burada!
İnternet Tahminleri
İNTERNET
iOS yeni güncellemesini bu ay yayınlar mı? Cevabı bu kategoride!
Geyik Tahminleri
GEYİK
Saçma sapan tahminler, ultra geyik bahisler...
Tahminler
TAHMİN
Akla gelmez tahminler, nereden çıktı bu dedirten kuponlar.
Çiğ Köfteci Ali Usta, Kovaladığı Gitar Çalan Çocuklardan Özür Dileyecek
Inex0rable SORDU 0 SAAT 0 DAKİKA 376 KİŞİ
AZALAN RİSKLİ TAHMİN
Favorilediğin tahminlere yorum yapıldığında, bildirim alırsın.
Son zamanlarda neredeyse hepimizin bir şekilde karşılaştığı çiğ köfteci Ali Usta, son yaptığı hareketin ardından sosyal medyada büyük bir tepki topladı.

Sokakta gitar çalıp şarkı söyleyen çocuklara saldıran çiğ köfteci Ali Usta, akıllarda büyük soru işaretleri oluşturdu. Sosyal medyada asabiliği ve hızlı sinirlenmesi ile ünlenmiş olan çiğ köftecinin dükkanının yakınlarındaki gençlere saldırması ve vurması ise görenleri hayrete düşürdü.

Sizce süre sonuna kadar Ali Usta, kovaladığı çocuklardan herhangi bir sosyal medya üzerinden veya verdiği bir röportajla özür diler mi?

İlgili haber: https://www.webtekno.com/son-donemin-unlu-sosyal-medya-fenomeni-cig-kofteci-ali-usta-sarki-soyleyen-cocuklara-saldirdi-h62362.html
NE DEDİLER?
9
EVET
367
HAYIR
211.664.430
YATIRILAN BP
EVET (ORAN: 1.42)
HAYIR (ORAN: 1.05)
İLK EVET ORANI: 2.5
İLK HAYIR ORANI: 1.53
TAHMİN 05 Şubat 2019 20:01 TARİHİNDE HAYIR OLARAK SONUÇLANDI

YORUMLAR (32)

05 Şubat 2019 20:07
:)
05 Şubat 2019 13:02
Ben sana meşhur çiğköfteci olamazsın demedim....Adam olamazsın dedim Adam
03 Şubat 2019 19:02
@kartal1903abdullah benim insandan saymadığından kasıt demek istediğim sana sorulan sorulara cevap vermemen,sanalda yüz yüze konuşulmadığından dolayı herkes birbirini anlayamıyo tabi.bide beşiktaşın maçı başladı,sana kolay gelsin hayırlı kuponlaaaar
03 Şubat 2019 18:54
@Ban ban la ben oynayana değil, paylaşana haram olsun dedim. Kuponumun hatta istemeyen kimsenin kuponunun paylaşılmasını istemiyorum. Modlar da bunu uyarıyor zaten.
03 Şubat 2019 18:53
@Ban ban la kimi insandan saymadım ya ? Nasıl algı yapıyorsun Allah aşkına ? :)
03 Şubat 2019 18:29
@kartal1903abdullah bu kadar insandan saymadığın bi kişi hakkındada yorumda bulunmaman lazım bide semi
03 Şubat 2019 18:29
@kartal1903abdullah uygulama kurallarına girersek senin 5 tane kuponunu bulduydum yalnız,oynamadım ama oynayabilirdim,nasıl olsa serbest
03 Şubat 2019 18:27
@Ban ban la adamı haklı bulmana kötü yürekli misin dedim. Yorumun aşağıda in oku istersen.
03 Şubat 2019 18:27
@Mrjhon21 sen canlı gördüysen bişey diyemem ama internetede senin kadar güvenmiyom işte ;)
03 Şubat 2019 18:27
@Ban ban la kimsenin kimseye cevap verme zorunluluğu mu var uygulamada ? Ayıp değil o yüzden. Sana mı soralım döneceğimizi yorumlara ? Ünlem falan :) patlayan kendine patlasın.
267358+10.475 BP
HAFTANIN KUPONU
Kadınlar Şampiyonlar Ligi'nde Beşiktaş, Twente'ye Gol Atacak
2.5
X
Çok Atan-Yiyen Bir Görüntü Çizen Fenerbahçe, Cumhuriyet Kupası'nda Daha Fazla Gol Atacak
2.11
X
Napoli - Barcelona Karşılaşmasında İlk Golü Barcelona Atacak
1.73
X
TR 46 930000 Küpe Numaralı Büyükbaş Bayramın İlk Günü Kesilecek
1.56
X
'Banu Parlak - Aman' Video Klibi 1 Milyon İzlenmeye Ulaşacak
1.81
X
Bulunması İçin Interpol'ün Devreye Girdiği, 2 Milyon Dolarlık Tekne Bulunacak
1.43
X
ORAN 36.85
KAZANILAN 0+368 BP