Kayıt olarak gizlilik sözleşmesini okuyup onaylamış sayılırsın.
KAYIT OL
BAĞLAN
Zaten üyeyim, giriş yapayım.
Giriş Yap
    Tekrar hoşgeldin. Hadi, beraber eğlenmeye kaldığımız yerden devam!
GİRİŞ YAP
BAĞLAN
Ama ben şifremi unuttum!
Geri git, kayıt olayım!
Şifremi Unuttum
    Panik yok! Bu formu doldurduktan hemen sonra şifreni yenilemek için bir link kayıtlı e-mail adresine gönderilecek!
SIFIRLAYALIM LÜTFEN
Şifremi hatırladım, giriş sayfasına götür!
Nickini belirle!
    Eğlenceye az kaldı, kullanıcı adını belirle ve eğlenceye dahil ol!
BUDUR!
Şifremi Yenile
    Panik yok! Aşağıdaki formu kullanarak şifreni sıfırlayabilirsin, haydi eğlenceye devam!
SIFIRLAYALIM LÜTFEN
Oyun Tahminleri
OYUN
İrfan abi masa 17'ye bi' saat daha ekleyen mi?
Müzik Tahminleri
MÜZİK
Topu topu yedi nota var, kaç tahmin yapılabilir ki?
Sinema Tahminleri
SİNEMA
Bu kategoride kaybedenleri David Lynch özel olarak ağırlıyor.
Sanat Tahminleri
SANAT
Sanat toplum için midir, sanat kupon için midir?
Televizyon Tahminleri
TELEVİZYON
En sevdiğin diziler ve TV programlarına ait tahminler burada!
İnternet Tahminleri
İNTERNET
iOS yeni güncellemesini bu ay yayınlar mı? Cevabı bu kategoride!
Geyik Tahminleri
GEYİK
Saçma sapan tahminler, ultra geyik bahisler...
Tahminler
TAHMİN
Akla gelmez tahminler, nereden çıktı bu dedirten kuponlar.
Donald Trump 2018 Yılını ABD Başkanı Olarak Tamamlayamayacak
unialtay SORDU 14 GÜN 8 SAAT 22553 KİŞİ
AZALAN RİSKLİ TAHMİN
Favorilediğin tahminlere yorum yapıldığında, bildirim alırsın.
Tahmin Amerika Birleşik Devletleri'nin geç delikanlı Başkanı Donald Trump'ın kendi isteği dahilinde olup olmamasına bakılmaksızın 2018 yılı sonuna kadar başkanlık ünvanını kaybedebilme ihtimaline yöneliktir.
NE DEDİLER?
20887
EVET
1666
HAYIR
458.987.477
YATIRILAN BP
EVET (ORAN: 1.76)
HAYIR (ORAN: 1.03)
İLK EVET ORANI: 5.94
İLK HAYIR ORANI: 1.13

YORUMLAR (69)

14 Aralık 2018 22:08
@unialtay kapatın sunu
14 Aralık 2018 22:04
#8700281 bu kopon yatacak bunun yuzunden
14 Aralık 2018 22:04
Kuponu iptal edin ya millet hep yanlis okuyor
11 Aralık 2018 16:47
Saçma sapan şeyler yapıyorlar, iptal edilmeli bu kupon. Yazı da tamamlayacak yazıyordu
11 Aralık 2018 09:57
02 Aralık 2018 12:59
@Atillabyzgl maalesef bende yanlış okudum yani olmayacak
01 Aralık 2018 12:32
Ulan burda TAMAMLAYAMACAK YAZIYOR?
28 Kasım 2018 07:21
Vay be son 1 ay
08 Kasım 2018 23:50
@Thorx azalan risklide ikisininde orani azalir bilmiyor isen bi bos yapma ya
08 Kasım 2018 23:46
@Thorx hayir krdsm 200 gun once acildi oranida 4 5 fln di insanlar denemej icin yaptilar boyl3 zaten 20k kisi toplam 300m basmis bisi degismedi
5818+100.000 BP
HAFTANIN KUPONU
11 Aralık MediaCat Köşe Yazarları Endeksi 2. Sıradaki Yazarın Toplam Etkileşim Sayısı En Az 4550 Olacak
2.21
X
TED-Ed Kanalının Paylaşacağı 2. Videonun Süresi En Az 5:20 Olacak
1.7
X
Oynanacak Maçlarda Boston Celtics ve Golden State Warriors Takımlarının Toplam Sayısı 225'i Geçecek
1.83
X
10 Aralık Günün Kuponunda Seda1216'ya Ait En Az 3 Tahmin Bulunacak
2.5
X
10 Aralık Günün Kuponunu Yapan Üyenin Kullanıcı İsmi Sesli Harfle Başlayacak
1.58
X
10 Aralık Günün Kuponunda İlk Ve Son Tahminin Sonucu Farklı Olacak
1.9
X
Ben Simmons; Sayı, Ribaund Ve Asist Toplamında 35'e Ulaşacak
2.02
X
10 Aralık Total Reytinglerde, 8. Sırada ATV'nin Herhangi Bir Programı Olacak
1.86
X
Türkiye'de Bir Yer Günlük 80 mm'nin Üstünde Yağış Alacak
2.02
X
10 Aralık Günün Kuponundaki 4. Tahmin Başlığında Sayı Bulunacak
1.94
X
ORAN 759.73
KAZANILAN 0+7.597 BP