Kayıt olarak gizlilik sözleşmesini okuyup onaylamış sayılırsın.
KAYIT OL
BAĞLAN
Zaten üyeyim, giriş yapayım.
Giriş Yap
    Tekrar hoşgeldin. Hadi, beraber eğlenmeye kaldığımız yerden devam!
GİRİŞ YAP
BAĞLAN
Ama ben şifremi unuttum!
Geri git, kayıt olayım!
Şifremi Unuttum
    Panik yok! Bu formu doldurduktan hemen sonra şifreni yenilemek için bir link kayıtlı e-mail adresine gönderilecek!
SIFIRLAYALIM LÜTFEN
Şifremi hatırladım, giriş sayfasına götür!
Nickini belirle!
    Eğlenceye az kaldı, kullanıcı adını belirle ve eğlenceye dahil ol!
BUDUR!
Şifremi Yenile
    Panik yok! Aşağıdaki formu kullanarak şifreni sıfırlayabilirsin, haydi eğlenceye devam!
SIFIRLAYALIM LÜTFEN
Oyun Tahminleri
OYUN
İrfan abi masa 17'ye bi' saat daha ekleyen mi?
Müzik Tahminleri
MÜZİK
Topu topu yedi nota var, kaç tahmin yapılabilir ki?
Sinema Tahminleri
SİNEMA
Bu kategoride kaybedenleri David Lynch özel olarak ağırlıyor.
Sanat Tahminleri
SANAT
Sanat toplum için midir, sanat kupon için midir?
Televizyon Tahminleri
TELEVİZYON
En sevdiğin diziler ve TV programlarına ait tahminler burada!
İnternet Tahminleri
İNTERNET
iOS yeni güncellemesini bu ay yayınlar mı? Cevabı bu kategoride!
Geyik Tahminleri
GEYİK
Saçma sapan tahminler, ultra geyik bahisler...
Tahminler
TAHMİN
Akla gelmez tahminler, nereden çıktı bu dedirten kuponlar.
HARUN30
1198 + 846.331 BP
9 TAKİPÇİ
16 TAKİP EDİLEN
GENEL TAKİPÇİLERİ
KUPON TUTTURMA
SON KAZANILAN
771.870 BP
TAHMİN ET SKORLARI?
EN YÜKSEK PUAN
191.000
%86.4
KAZANMA
2.343
KAZANMIŞ KUPON
370
KAYBETMİŞ KUPON
102+789.077
REKOR KUPON
0
REFERANS SAYISI
-
TAHMİN YAYINDA
105.62
REKOR ORAN
İSİM PUAN TAKİPÇİ TAKİP BİLET
Abdulkadir34
Abdulkadir34
1404 + 239.377 BP
4
35
156
xkenyali
xkenyali
307 + 390.307 BP
3
4
242
AziZ4747
AziZ4747
477 + 923.701 BP
2
13
390
Seryas
Seryas
725 + 150.000 BP
3
32
514
rmzntrk46
rmzntrk46
4414 + 901.595 BP
4
61
2029
Suadeercan
Suadeercan
4639 + 319.149 BP
7
62
506
Dontcryy
Dontcryy
500 + 90.633 BP
21
103
160
slastoes
slastoes
1073 + 164.667 BP
2
23
1148
Th Mett
Th Mett
396 + 371.305 BP
7
23
357

YORUMLAR (10)

27 Ekim 2018 14:28
Srken teklif bermişsin senin teklifini geçen olur
20 Ekim 2018 15:24
@proftr zaten ürünleri her zaman onlar alıyor. Biz boşuna zaman harcıyoruz
20 Ekim 2018 15:21
unicorna 8k basıcak arkadaş
19 Ekim 2018 13:27
Reis 1 2 kupon ver de yolumuzu bulalım be
18 Ekim 2018 00:19
Aslında haklısın. Belli bir limit belirlenmeli ve o limitte teklif yapan satın almış olur. Açık arttırma ile uzun zaman boyunca verilen emek bir powerbanka harcanıyor. @ByDadas25
18 Ekim 2018 00:14
@HARUN30 hocam aslında süre belirtilmemeli aniden herhangi bi sürede kapatılmalı bence
17 Ekim 2018 00:39
@iddaci omer biliyorum. Zaten öyle bir uygulama ki nedense son dakikalarda birden bire yüklü teklifler yapılıyor. Adaletli bir sistem değil...
16 Ekim 2018 22:12
Kardeş hevesini kırmak istemem ama powerbank çok rahat 4k geçer
16 Temmuz 2018 20:04
@kelebekfikri55 ben şuan için yüksek oranlı kupon yaparak riske girmiyorum kardeş. Banko tahmine yüksek basıyorum.
16 Temmuz 2018 19:52
Sa reis bi kupom sar da yolumuzu bulak xD
267358+10.475 BP
HAFTANIN KUPONU
Kadınlar Şampiyonlar Ligi'nde Beşiktaş, Twente'ye Gol Atacak
2.5
X
Çok Atan-Yiyen Bir Görüntü Çizen Fenerbahçe, Cumhuriyet Kupası'nda Daha Fazla Gol Atacak
2.11
X
Napoli - Barcelona Karşılaşmasında İlk Golü Barcelona Atacak
1.73
X
TR 46 930000 Küpe Numaralı Büyükbaş Bayramın İlk Günü Kesilecek
1.56
X
'Banu Parlak - Aman' Video Klibi 1 Milyon İzlenmeye Ulaşacak
1.81
X
Bulunması İçin Interpol'ün Devreye Girdiği, 2 Milyon Dolarlık Tekne Bulunacak
1.43
X
ORAN 36.85
KAZANILAN 0+368 BP